Assalamualaikum.Selamat datang.Nama tuan dia,Nurul Haziqah binti Ali yang cun melucun tu. #sasemians .

Pages

hotel Cumberland London
Powered by Best Free Counters

Tuesday, November 22, 2011

malaysia menang ! aummm..

Hai.assalamualaikum.

   Semalam malaysia menang lawan bola! witt2 ! aku pulk kn yg telebih happy macam aku pulak yg main.haha.lantok ar.time separoh mse pertama tu aku tgok kt umh makcik aku.Memang hauk giler ar.Semue bnde kuaw dri mlot nenek sdre aku kalau indon maen kasar.Kalau ktwang nak lintas dpn tb tu pon kne marah tau.Itulah rakyat malaysia.HAHA.=D

Pastu time rehat separuh mse tu ktwang nak blek alor gajah ar.Kedai makan kat bwh tu yg ta pnh2 pnoh orang,malam tdi ramai giler owg.Tu pon sebab dier pakai screen nan LCD.Kalau setakat tb cinonet tu.HAREM.ta de spe nak dtg.Dwang kt bwh tu semangat giler wey.Keliling kedai pasang bendera.Pastu ciap ader yg lilitkn JALUR GEMILANG kat kepala dwang.Sampai kt umah je,akk aku cter yg owg kt kdai mkn bwh tu menjerit GOLL smpai dgr kt umh aku.Ta ke kuat tu.Jrak kdai tu nan umah aku bleh tahan jaoh jugk ar.HEBAD giler dwang.

Time yg sepakan penalti tu, mak aku kemain agi takot dier.Ader ke ptot bleh pulk dier ttop mte time giliran Malaysia.Pstu swoh aku tgok.Haih.Mak sapa lar tu.Mcm tgh tgok cter Hantu.tgok bola je kot.=)

cotcet : aku nak mndi!Cuti sekolah ni aku mmg slalu jdi kambing .=B


dah bce?trima kaseh!=D

No comments:

Post a Comment